Curriculum

La STORYLAND notiunile sunt cuprinse, conform curriculei românești în 5 domenii, iar clasele sunt impartite in 6 sectoare de lucru.

• Limbă şi Comunicare
• Ştiinţe – Matematică & Cunoaşterea mediului
• Psihomotric
• Estetic şi creativ – Activităţi plastice & Activităţi muzicale
• Om şi Societate – Educaţie pentru societate &Activităţi practice

Am pus pedagogiile alternative în slujba storytelling-ului (Montessori, Regio Emilia, Step by Step), oferind celor mici experiență lucrului cu material concret și renunțând la abordarea clasică, bazată pe transferul de informații. De aceea la STORYLAND copiii descoperă învățarea zi de zi, prin poveste!

Grupa mica

Obiectivele și activitățile grupei mici:
• dezvoltarea emoțională și socială prin integrarea în grup – echipa StoryLand va oferi siguranță, încurajări, atenție, empatie și disponibilitate promptă;
• dezvoltarea limbajului și vocabularului – copiii sunt la vârsta la care învață să asculte, să capete interes pentru povești, rime și cântece, să răspundă la instrucțiuni simple, să-și exprime nevoile și dorințele, intențiile și alegerile;
• dezvoltarea motricității fine și grosiere – copiii învață să-și miște corpul pe muzică;
• dezvoltarea simțului artistic și a creativității – prin pictură, muzică și instrumente muzicale, dans și jocuri de rol cu ajutorul păpușilor și a marionetelor;
• punerea bazelor pentru cunoștințele matematice – copiii își vor exersa orientarea în spațiu prin recunoaștere termenilor sus și jos, peste și dedesubt, se vor familiariza cu noțiuni ca mai mult și mai puțin și vor face diferența între unul sau mai multe obiecte;
• dezvoltarea capacității de rezolvare a problemelor cu ajutorul jocurilor de construcție și a pasiunii pentru explorare prin multitudinea de activități senzoriale.

Grupa mijlocie

Obiectivele și activitățile grupei mijlocii:
• educarea capacității de a asculta o povestire scurtă;
• îmbogățirea vocabularului;
• creșterea implicării în activități individuale și de grup;
• sporirea capacității de a–și recunoaște emoțiile și de a și le exprima în cuvinte;
• dezvoltarea creativității;
• îmbogățirea cunoștințelor din aria matematică și a științei.
• jocuri de grup;
• lectură individuală și de grup;
• cântece și dansuri;
• activități de dezvoltare a motricității fine în vederea pregătirii pentru exercițiile de scriere de mai târziu;
• exersarea motricității grosiere prin sport și joacă în aer liber;
• numărare, cântărire, comparare, clasificare, sortare;
• jocuri senzoriale;
• activități orientate către înțelegerea relației cauză-efect;
• jocuri cu instrumente muzicale;
• jocuri cu unelte – foarfeci, lopeți, ciocane;
• dezvoltarea conceptului de nutriție prin cultivarea și îngrijirea plantelor;
• prepararea unor rețete simple și sănătoase.

Grupa mare

Obiectivele și activitățile grupei mari:
• mult mai sociabili și curioși decât până acum, copiii leagă relații de prietenie mai ușor cu colegii și echipa StoryLand și pot face progrese remarcabile în domeniile matematicii, citirii și scrisului.
• încurajarea participării la conversații atât cu educatorii, cât și cu colegii;
• dezvoltarea vocabularului prin intermediul conversațiilor, a cărților și a jocurilor;
• lectură individuală;
• ascultarea poveștilor și participarea la discuții ulterioare despre componentele și morala poveștilor;
• familiarizarea cu primele semnelor grafice care pregătesc activitățile de scris de mai târziu și apoi a literelor de tipar;
• activități de dezvoltare atât a motricității fine, cât și a celei grosiere;
• activități de sortare după formă, mărime și culoare;
• activități și jocuri care ajută la dezvoltarea conceptului de timp și a relației spațiu – timp, prin intermediul discuțiilor de tip “prognoză”: “ieri a plouat, astăzi este însorit, cum credeți că va fi vremea mâine?”;
• folosirea calendarului;
• înțelegerea numerației, a noțiunilor elementare de geometrie și de măsurare prin intermediul jocurilor de rol de tipul: “mergem la piață”, al cartolinelor cu numere și mulțimi de obiecte;
• învățarea conceptelor “ușor și greu” cu ajutorul jocului cu nisip și apă.

Oferta financiara

Program scurt: 08:00 – 12:30
Pret: 1400 ron + 20 ron/zi masa
Program lung: 08:00 – 17:00
Pret: 1600 ron + 20 ron/zi masa

Familia

La Stoyland, părinții reprezintă liantul principal între acasă și mediul colectivității. Așadar împreună gândim, creionăm și dezvoltăm proiecte inovative pentru cei mici!

Suntem conștienți de impactul cooperării eficiente, așa încât implicăm activ și periodic, comunitatea de părinți, în creșterea și educarea copiilor, deoarece credem în Puterea lui Împreună!

Echipa

Adevărații creatori de conținut, educatorii STORYLAND, sunt de poveste, cum altfel? Și noi ne mândrim cu asta! Tare!!

Activitățile gândite cu drag și folos pentru cei mici, răbdarea și blândețea, precum și priceperea în a le ghida pașii către băncile școlii, sunt ingredientele poveștii noastre de succes!

MISS IULIANA este vibrația empatiei și a optimismului, iar copilașii o îndrăgesc de la prima întălnire!

MISS MIRELA este partea creativă a echipei STORYLAND, dând viață colorată poveștilor!

MISS MARIA este povestitoarea noastră cea mai atentă la detaliile din spatele poveștilor prezentate copiilor.

MISS FLORENTINA este blândețea întruchipată! Ea sădește și culege zilnic cele mai sincere zâmbete de la copii!

MISS ALINA este master chef! Ea adună toate ingredientele laolaltă, pentru a creiona în realitate, cel de-al cincilea anotimp :  COPILĂRIA DE POVESTE!